onsdag 7 juli 2010

spanar..


Idag är jag v.18+0 och häromdagen var jag och Nova i O-hamn och hade en mysdag. Vi shoppade lite kläder, Nova klippte sig, vi åt på Kinan och sen tittade vi på bebissaker. Klämde lite till på min favorit sen början..en Teutonia Spirit S3. Åh vad jag vill ha den! Verkar så smidig och jag tror att jag kommer bli så nöjd! Marcus tyckte vi kunde gå in och titta tillsammans nästa torsdag när ÄNTLIGEN ultraljudet blir av. Men det låter som han överlåter beslutet till mig-skönt! Det är ju förmodligen jag som ska dra vagnen mest och då är det mest rättvist att jag också får välja min favorit. Han tycker också om den vad han sett på bild och läst om den så det ska nog inte vara svårt att övertala honom. ;-)
(lånad bild fr. kopbarnvagn.se)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar