torsdag 23 september 2010

MVC och magbild

Magbild från idag: 29+1. :-)

Var hos MVC nu i eftermiddags och det var min gamla BM som hade det idag då min ordinarie är på semester. Var kul att se henne igen.

Så lite värden från idag då:
vikt: 72,4kg (+7,4)
sf: 29
blt: 105/60
hb: 103 och 110 (tog det 2ggr då hon tyckte det var lågt)
sockervärde: 5,4
hjärtljud: 143

Så nu fick jag lite skäll för att jag inte tagit mina Niferex som jag ska. (har tagit när jag kommit på dem, typ varannan dag) Så nu fick jag order om 2st/dag och så ska hon följa upp det nästa gång.

Bokade även tid för tillväxt och flödesultraljud i v.32. Så den 15 oktober får vi se lillebror igen! Imorgon är det då bara 3veckor till. Nästa BM-besök blir den 18 oktober, helgen efter TUL:et. :-)

1 kommentar:

  1. vad söt mage du har! :)
    Jag är också sämst på att ta niferex för jag mår så dåligt av dem. Men jag tycker inte att jag är så påverkad av järnbristen så det är inte direkt akut för mig heller.
    jag fick tips om att ta fexim brustabletter istället, så måste gå och köpa dem.
    De ska vara lite snällare mot magen har jag hört.

    kram på dig!

    SvaraRadera