tisdag 7 juni 2011

ingen promenad..

tänkte att jag skulle få tummen ur och promenera till Virserum..men det gick sådär..
Arvid slocknade direkt på grusvägen, märkte sen att efter några meter så kommer katten Gösta rusandes ikapp oss. Kort därefter kom katten Elvis lufsande skrikandes efter oss.
Försökte lura ut dom i skogen med diverse atteraljer som jag kastade ut (prasslade till) som skulle locka dom. Men icke!
Gick ut på 70-vägen som är asfalterad och inte mkt till vägren, och vilka ser jag inte bakom mig igen. Springandes och skrikandes..:) 2bilar kom och fick köra sakta sakta för att inte köra på dom då de gick mitt i vägen ungefär.
Så det var bara att vända, för riskera deras liv bara för att de är sällskapssugna och jag promenadsugen, det gör jag inte! haha! knäppkatter!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar