fredag 7 oktober 2011

För ett år sedan:

så skrev jag detta:

"Det står att bebis inte "ska" vara lika livlig-men jag tycker det är alldeles tvärtom! Han är precis sjövild därinne mest hela tiden tycker jag-och särskilt på kvällarna då han buffas för fullt! Får se när han lugnar ner sig-OM han gör det! hihi..
Idag är första lediga dagen på min HP och jag har nog inte förstått det ännu. Har så mkt jag vill göra och hinna med innan han tittar ut och sen känner man sig lite stressad då man vet att en del bebisar vill titta ut tidigare med. Nu var det en i en FL-tråd som hade fått sin i v.28+5 så man ska väl aldrig säga aldrig.."

Det har alltså gått ett helt år sedan sen jag slutade jobba och vad fort det har gått! :o Tänk vad man längtade och undrade hur den lille i magen skulle vara.. denna dag var jag i v.31+1 och hade alltså exakt 2mån kvar till beräknad förlossning..(han kom ju sen dagen efter beräknat)

Undrar vad som skrivs om ännu ett år?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar