fredag 20 februari 2015

Bm besök idag

Skönt att fått komma igång med besöken igen.  👍
Hade lågt hb och blodtryck vilket jag visste om. Fortsätter med mina järntabletter,  synd att de ska knasa till magen bara.  😱
Bebis levde loppan i magen så det var krångligt att hitta hjärtljuden men det gick tillslut! SF-måttet vet jag ej då hon glömde säga det och iom att jag var 23+6 idag så tog inte datorn emot måttet till kurvan.. Den gäller från 24+0 (!) Ska fråga nästa gång..  Den växte som den skulle iaf sa bm.

Bokade in tid till nästa ultraljud när en läkare ska kolla moderkakan igen i v.28 då min moderkaka är föreliggande denna gång. Bokade in bm-besöket för v.28-29 några dagar efter ultraljudet. Och sen tillväxt-UL i v.32 är också bokat. Skönt att ha lite tider att se framemot!  😘👶

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar