måndag 23 maj 2011

summering av helgen

I fredags kväll jobbade jag på Solviken mellan 16.30 till 21.30. Trodde det skulle gå åt skogen, då jag inte jobbat mer än en dagtur på 7månader och nu skulle vi vara 2 orutinerade ensamma en kväll. Men det gick kanon! Rodney och jag fixade allt och kvällen flöt på finfint..vet dock inte om vi missade ngt, men ingen har sagt ngt iaf. :-)
Skönt att kunna ta lite pass då och då, jag får komma ifrån lite och tänka på annat ett tag och Marcus får lite pappatid.

Lördagen spenderade vi i lugnt tempo tills det var dags för papsens äldre bror att ha 60-årsfest i hembygdsgården i Fågelfors. Var jättekul och vi fick såå god mat! Födelsedags"barnet" fick fina presenter och verkade toknöjd!

Fina paps och mams

Glassgänget

Lillgubben Arvid med morbror

Igår hade vi trädgårdsdag hemma..drog bort jag vet inte huur mkt kvickrot som helst där vi ska göra grönsaksland. Pust! Det finns mer kvar..skam den som ger sig! Marcus klippte även det gräs som går att klippa då halva baksidan är grässådd. Nova hade sin kompis Matilda hemma, det kivades lite men löste sig som det brukar göra. :-)

Idag har jag ont i halsen och Nova med så hon får stanna hemma. Ska dock komma iväg på babysimmet är det tänkt. Nova får titta på.:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar