tisdag 26 oktober 2010

Frisören

Har i eftermiddags varit hos min frisör Helena. Hon fixade som vanligt till en himlans snajsig frisyr så nu har jag kortare lugg igen. Vad skönt! Bokade in en ny tid som jag får se om jag kan utnyttja..den 14december! :-) Vill ju vara fin innan jul och så men frågan är ju om man har sin lille utanför eller innanför magen då. haha!

Imorgon kommer Golvservice och ska spackla golv och sätta upp lite våtrumstapet i det nya badrummet uppe. Vad skönt! Tror nog att det hela ska bli klart iaf inom 2veckor om rörmokaren kommer som han lovat. Marcus var precis på väg att sätta upp spån-och gipsväggen utanför toan igår när han insåg att spot-hinkarna måste dit innan och såklart hade ju inte bygghandeln de hemma så nu får vi vänta några dagar tills de kommer hem. SEN kan jag äntligen göra sista väggarna med tapet och måla golvet framför, och sen ställa ut byrån från sovrummet och skruva ihop spjälsängen in i vårt sovrum. Ja, ni märker ju själva att det är ett enda ekorrhjul av allt...hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar