torsdag 28 oktober 2010

TUL idag

Så är man hemma från ultraljudet i Oskarshamn..
kan ju säga som så att pojken därinne har det lyxigt som BM uttryckte det. Dagsvikten ligger på:
3183g! haha!
Så +32% eller 8hg mer än genomsnittet ligger han på och nu trodde hon snarare att det blir en 4,5kg klump vid BF. Hon hoppades för min skull att jag skulle få föda lite tidigare. *snällt tänkt iaf!
BM tyckte även jag skulle ringa mitt MVC imorgon för att få komma och göra en glukosbelastning, även att mitt glukosvärde legat bra. Just in case.. så det gör jag imorgon när de har telefontiderna.

Ikväll blir det gympa för Nova och hennes kompis i Hultsfred. Blivande tävlingsgymnaster de där två! :-)

3 kommentarer:

  1. Oj! Ja han har det ju sannerligen bra där inne. Mysig blogg, hittade den via Emmaljungatråden p åfamiljeliv :) Och charleston är ju bara så snygg, bra val till city korgen!

    SvaraRadera
  2. hihi! Ja, han har det bra därinne; men nu vill jag gärna ha ut honom snart. :-) Imorgon hämtar vi ÄNTLIGEN vagnen! Ska bli så kul att se den och pyssla/drömma...ahh!

    SvaraRadera
  3. Hade du sjal till din stora tjej också? Eller det var kanske inte så poppis då? Jo, jag tror jag ska köpa en sjal... Märket du nämnde, är det något som du vet är bra/bättre än andra? Känns som en djungel det där...

    Oj vad härligt med en bastant kille =) Det viktigaste är ju att de mår bra men man kan ju hoppas att du föder lite för tidigt. Min BM sa dock att det gör lika ont att föda ut en bebis på 2,8 som på 4,8 - tryggt att höra för jag tror också att vi har en stor kille här inne!

    SvaraRadera