måndag 18 oktober 2010

TUL och MVC

Ja, så var det ett tag sen jag var inne och skrev..har iaf hunnit med både ett ultraljud och MVC-besök sen sist och gått in i ny vecka. Fast snart är det ÄNNU en ny vecka igen! :-) Idag är jag v.32+5!
I fredags var iaf jag och Marcus i Oskarshamn för tillväxt-och flödesultraljud. Vi hade gissat för varandra innan vad han skulle väga-och i den veckan ska de ju ligga på ca.2kg. Jag gissade 1,7kg och Marcus 2,2kg. Vår stora pojke vägde iaf 2575g!! :-o Haha! Hade jag väl adrig trott då Nova vägde 2,6kg är hon föddes! Så olika det kan bli alltså..

Så idag var jag jag på MVC för vanligt besök;
vikt:+9,8kg
blt: 125/70
p-glukos:5,1

hjärtljud:127
sf-mått: 32

Så allt flyter på som det ska, pluttas ligger på strax över medelkurvan i sf-mått. Det verkar ju stämma då han ligger på plus i vikten. Nya besök bokades in för UL, MVC och läkare. Så nu har jag ngt besök varje vecka känns det som!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar