måndag 12 september 2011

Ullared i helgen

I lördags drog jag och sambons syster till Gekås. En bra dag med mkt fynd..tänk om man hade haft obegränsat mkt pengar..hihi! Men höll mig nästan till min budget, bara 600kr över. Såå, Arvid har fått ett gäng nya saker som gå-vagn (mkt poppis!!), spel/tryck-mojäng (roligt med alla knappar),
en sån här leksak, en ratt med ljudeffekter till vagnen och lite smått också.
Nova fick pet-shops och pysselsaker. Gipsformar, väggklocka m.m..
Till mig blev det lite smink och 2 t-shirtar+ underkläder. Marcus fick träningsbyxor och lite annat. Till hemmet blev det urbilliga hissgardiner till köket (109kr/st) och säkerhetssaker för Arvid. En massa gott godis blev det också förstås.. Men OJ, så trött man är efter en sån dag alltså, åkte vid 06-kom dit innan 09; stannade till 16.30 och var hemma 19.30. Somnade på 2röda när vi väl lagt oss i sängen! :)

Idag är det premiärdopp på babysimmet, ska bli kul! Just nu tar Arvid sin förmiddagslur och laddar inför simmet. :)

1 kommentar:

  1. Guuud, va kul!
    Inga vinterkläder när ni liks var där? =)
    Min budget sprack ju REJÄLT om man säger så.
    Siktade på 3000 kr, hamnade på 5500 kr! Haha

    SvaraRadera