tisdag 27 mars 2012

Ny mobil snart

Min börjar ge upp;
-stänger av sig själv
-glappar
-sms;en ser jag inte vem de är ifrån när de kommer först
-jätterepig (gammal)
-jobbig överlag

Men vad ska man ta nu då? Tre och Tele2 har ju superdealar på abonnemang just nu så man får kostnadskoll för ca.350spänn/mån+ ny mobil då för 0kr. Jag använder mobilen för ca.250kr/mån just nu och för en ny mob också plus att jag inte behöver oroa mig för en chock-räkning betalar jag gärna en 100-lapp till.

De jag tittar på är framförallt:
Lumia 800
Sony Xperia S
Iphone 4s

Någon som vill säga och tycka något?
det jag framför allt vill använda är:
kameran
dela med sig av foton på enkelt sätt
surfa på fb,aftonbladet,kolla mailen m.m.
sms:a lätt
har en förmåga att tappa mobilen titt som tätt så ej för ömtålig alt.skydd


2 kommentarer:

  1. IPHONE!! :) Lätt bäst. Alla jag känner är supernöjda! Ska också köpa en Iphone så fort pengarna rullar in....... haha

    SvaraRadera