söndag 2 maj 2010

8+6

Igår morse kom det lite beige igen men inget mer under dagen. Toalettbesöken är numera ångestladdade och många analyser sker därinne. Suck.. Är rädd varje gång jag känner att det rinner till. Idag har jag inte märkt ngt ännu..
På torsdag v.9+3 är det dags för inskrivning men jag vet inte alltså.. vill helst skjuta på det till efter jag gjort mitt VUL i v.11+0 den 17maj. Vill inte vara med om att jag skriver in mig och sen ligger bebis död därinne när vi kommer in på VUL. Ska nog ringa BM och berätta hur jag känner imorgon. Vill egentligen komma tidigare på VUL med läkarbesöket då jag känt mig lite extra andfådd 2 dgr nu. Är så rädd att få proppar igen och tycker faktiskt det är ganska sent att få medicinbehandling i v.12! Har haft DVT i v.24,förmodad lungemboli v.29 och 2infarkter på moderkakan vid förlossningen.
Min syster har fått behandling i samma vecka men hon har inte själv haft proppar utan får det i förebyggande syfte med tanke på mig. Då är det ju ganska lustigt att inte jag som faktiskt haft propparna inte får det tidigare? Weird?!

2 kommentarer:

  1. Oj ja vad konstigt att du inte får det tidigare, förstår att det är en oro... Kan du inte tjata till dig tidigare vul? Jag är också andfådd som en kossa o har varit det jättelänge! Men du har ju ngt att jämföra med så du kanske inte var det med din första? Håller tummarna att allt är bra!

    SvaraRadera
  2. Jag ska ringa imorgon och berätta om andfåddheten. Var så innan jag fick min förmodade lungemboli också. Pulsen var väldigt hög också men då var ju också magen ganska stor som tryckte på lungorna. Nu är det ju så tidigt att den inte ska störa. Tack för tummarna!

    SvaraRadera