tisdag 22 juni 2010

Köpenhamn

Har varit i Köpenhamn i helgen med jobbet. Varit skitkul verkligen!
Här sitter jag utanför hotellet vid uteserveringen och vi ska strax gå på Tivoli på lördagen. Har varit på Wallmans salonger och sett en makalös show, shoppat på Ströget, ätit god middag på Tivoli och sett på när mina jobbkompisar kliver ner från karuseller alldeles vita i ansiktet! Haha!
Lite jobb har vi också hunnit med, men det var det lilla i sammanhanget.


Tänkte också att jag kunde visa bild från i fredags morgon..nu är magen ännu lite större. Får lägga in bild på fredag igen.. Här är jag alltså 15+2 och magen syns!
På fredagkvällen sen kände jag hur det böljde i magen och efter en stund blev det hårt på en punkt och jag kände hur pyret gjorde en volt i magen!
Det gjorde faktiskt lite ont men oj vad häftigt!
Har sen dess känt rörelser varje dag och helst när jag ligger ned och koncentrerar mig och håller en hand där nere. *mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar