onsdag 2 juni 2010

Så ARG igår!

Igår vid lunchtid hade jag ett missat samtal på mobilen från dolt nummer. Tänkte direkt att det var MVC. Mkt riktigt på voice-mail så berättade min BM att det var problem med mi UL-tid imorgon (läs:idag). Åh-typiskt!! Faan också tänkte jag. :-(
Ringde upp och fick höra att deras UL-apparat i O-hamn hade gått sönder och att jag troligtvis inte kunde få ett NUPP-tränings-UL. Blev såå ledsen! Berättade att vi hade tagit ledigt från jobbet och allt. Efter ett tag sa hon att hon kunde höra sig för i V-vik om de hade några tider denna vecka då det är sista veckan för NUPP att göras på för min del.
Hon ringde sen upp igen och sa att det inte fanns ngn BM som gjorde NUPP men att vi kunde få ett vanligt UL för ett bestämmande av graviditetslängden och när jag sen gör det rutinmässiga UL:et sen får jag bara organ-screeningen.
Tyckte det var en bra deal så imorgon åker vi till V-vik för ett UL. Är då i v.13+3 och ser allt bra ut då så berättar vi för Nova. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar