fredag 25 juni 2010

Midsommarafton-veckans magbild


God morgon alla! Vaknade halv sju idag av att det är såå varmt i sovrummet. Bådar för en god dag antar jag?
Köpte en rullgardin när jag var på Gekås för någon vecka sen och den var ett bra inköp! Nu är det iaf mörkt på morgonen och man slipper vakna av att det är för ljust iaf.

Idag är det ju midsommarafton och eftersom det är fredag tog jag en veckans som ni ser till vänster. Kan ju inte neka att jag är gravid iaf! hihi!



Dagen ska spenderas hemma med Marcus och vänner. Nova åker med sin pappa till hans föräldrar och har det mysigt tills på söndag. De ska även hinna med att fira hennes födelsedag innan hon kommer hem igen. Hon fyller egentligen på måndag men i helgen ska det bli två kalas, ett med pappa och dom och ett här hemma med min sida av släkten.
Tror det kommer bli en kanoners-helg för henne då hon ska få fina presenter.
En 20tums cykel väntar hos farmor/farfar och här hemma ska vi montera ihop studsmattan jag köpte igår så får hon den på söndag när hon kommer hem. Ska bli kul att se den minen!
Nähä, nu måste jag nog sätta igång med allt som ska fixas idag..ha en bra helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar