fredag 21 januari 2011

ohh..fredag!


Äntligen börjar Marcus jobbvecka lida mot sitt slut och ingen är gladare än jag..denna vecka har han jobbat ute i 2nätter (mån-tis och ons-tors) och igår kom han hem vid 23. Så jag är tröött på att vara ensam på kvällen också. Skulle vara såå skönt att bara vara själv en stund, ska nog ta mig en låång dusch ikväll sen. :-)

Idag har Arvid fortfarande inte sovit ett ordentligt sovpass på fm utan bara 2 kortare pass på en halvtimme vardera. Skulle nog behöva en promenix i em när Nova kommit hem så han får sova ut.
Har kommit på att jag i stort sett bara ammar honom
mellan de "riktiga" måltiderna (läs: tillägget) när han är kinkig och till sövningen och under natten. Så han får ju mest ersättning jämfört me
d bröstmjölk under dagarna. Tycker det funkar bra såhär och det känns som jag mer har koll på att han håller sig mätt när jag gett ersättningen. Tuttarna är bra att ha som tröst om det skulle behövas som sagt, men det känns inte som de mättar honom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar