onsdag 26 januari 2011

vilken natt!


Åhh..vad jag är trött... Arvid har hållit mig vaken vid ett flertal tillfällen inatt och varit otröstlig. Tutten dög inte så jag fick springa ner och fixa en flaska istället. Det dumma med det är att han först blir jättetrött och halvsover/äter i slutet av flaskan men efter ca.5minuter piggnar han till. Så vi satt uppe och tittade på Melroce Place vid 3 inatt-kul, NOT!
Idag har han somnat 10minuter här och där och vägrar sova ett långt pass. Jag är såå trött!

Nova har precis kommit hem med en kompis så nu leker de där uppe..och jag längtar efter en sovstund själv..får lägga mig tidigt ikväll och hoppas att Arvid joinar mig. ;-)

1 kommentar:

  1. Låter lite likt våran natt här hemma. Hoppas att bådas våra småfisar sover bättre inatt. Många kramar till dig!

    SvaraRadera