fredag 8 april 2011

bricanyl

Jag tyckte att gårdagen var en sämre sådan för herr lilleman och under natten har han hostat,nyst, snorat och varit ledsen. Han åt jättedåligt under dagen och var mest ledsen när han var vaken. Så idag bestämde jag mig för att ringa doktorn.
Nu har vi varit där och tagit stick i fingret och blivit undersökt från topp till tå. Han har "bara" ett virus och ska nu få dricka Bricanyl för att hjälpa till med andningen igen. Just nu är det väldigt pipigt.
Förresten så var han såå duktig hos doktorn idag. Han som annars är en skrikig liten herre sa inte ett pip-inte ens när de stack honom i fingret.

Nova och jag var i Hultsfred igår på hennes gymnastik. Tycker hon har blivit duktig och det märks att de utvecklats mkt sen starten i augusti. Min stora tjej!!

1 kommentar:

  1. Tack =)

    jag får svar på proven om 1 vecka, de kollar järnvärde, vitamin B och D och sköldkörteln..

    SvaraRadera