tisdag 19 april 2011

Sköna dagar!


Har inte orkat blogga ser jag på en hel vecka.. Arvid var ju sjuk förra veckan men på onsdagen tycker jag det vände. :-) På torsdagen var jag, Marcus mamma och hennes syster i Ullared och fyndade!
Blev en del kläder, jackor, leksaker, inredning och hygien. En trevlig tripp som runt Värnamo började med att vi blev stoppade av en "medbilist" som såg att vårt bromsljus lös hela tiden. Suck! Blev en sväng in på en verkstad i Smålandstenar på morgonkvisten-tur att det finns delar (bromsljuskontakt) och en öppen, ledig verkstad när det som bäst behövs!


I helgen har vi mest varit och jobbat i trädgården, satte upp studsmattan igen och Nova blev nöjd! Har njutit av vädret helt enkelt. :-)



Igår hade Nova en kompis här hemma och Arvid och jag var på babysimmet på morgonen. Var dock lite tjurigt på ryggläget, men vi har ju missat 2veckor nu så förmodligen hade han tappat stinget lite.

Idag ska jag ut och gå i det fina vädret med Josefin och Emmelie-blir trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar