måndag 4 april 2011

Tur i oturen

Inatt har Arvid var jättesnuvig och ledsen då såklart när han vaknat, dock "bara" vid 23, 02 och sen vid 06 då. Bestämde mig då för att inte åka på babysimmet idag då faktiskt jag också är snuvig. Precis när jag skickat mess till simkompisen så ringde sen Lotta från simmet och sa att simmet var inställt idag. Antar att vi får igen den gången då. :-) Och vi som ändå egentligen inte kunde idag. Yes!

Här hemma grävs det igen på trädgården, nu med en permanent lösning på vårt "källar-översvämningsproblem". Nu ska det till BRA mkt regn och snö för att det nånsin ska komma in där igen. Gutt! Så trädgården ser ju ut som den gör på baksidan..men vad tusan, det finns ju gräsfrö! Ska se efter i affärerna om det finns lite roliga blomster som kommer upp i sommar också, för många av mina lökar är borta pga grävningen och jag känner för att börja om på ny kula.

Här kommer en liten bild på några sötis-syskon här hemma, Elvis håller om Skrållan:

Bilden är inte alls arrangerad, de är bara såhär söta mot varandra för jämnan!

1 kommentar: