fredag 1 april 2011

Fredag kväll

Sitter nu uppe med Marcus och hans kompis Niklas. Nova satt uppe till nästan halv tio, men det är ju helg så det gör inget. ;-)
Idag har det varit jobbigt..näsan rinner på mig och jag tror jag har haft feber. Då har man inte sån jättelust att kånka runt på Arvid som har varit extra sällskapssugen idag. Men jag hoppas på en bättre dag imorgon.
Imorgon ska det skruvas upp spånskivor och Nova tror jag ska leka med en kompis.
Sitter och funderar på om jag ska beställa denna klänning till dopet? (från hm.se)
Så isf får Marcus ha ljusblå skjorta på sig och Nova kan ha ngn av dessa: (från kappahl.se och lindex.se)




Så isf kör vi lite samma stil... Men jag måste nog höra med lillchefen (Nova) först innan jag klickar hem ngt; annars får man väl stryk av henne. ;-)

5 kommentarer:

  1. Superfin klänning till dej och till Nova gillade jag den lila bäst.
    Ha en bra lördag!

    SvaraRadera
  2. Det matchar ju,Maria!!Jättefint!!/Mamma

    SvaraRadera
  3. Jättefina klänningar, har också kikat på den från H&M. :-) Tycker du ska slå till och köpa den. Ses imorgon kväll. Kramar

    SvaraRadera
  4. Nova gillade den lila mest sa hon. :-) Så det blir en beställning nu!

    SvaraRadera
  5. Jätte fina klänningar=) När ska ni ha dop??//Cissi Albin o willes mamma

    SvaraRadera