onsdag 24 augusti 2011

kvällssim med Nova-tyvärr inte...

tänkte inte på att det var sommartider fortfarande då jag nog tänkte att de går igång efter skolstarten SÅ Nova och jag tänkte åka och simma ikväll. Hon blev såå besviken när vi såg på dörren att det var i sept. simhallen har öppet som vanligt igen. Suck!!
Fick muta med att åka ner till änderna i sjön och mata dom och sen gör vi ett nytt försök imorgon och då i Hagadal istället. Blir nog lika så bäst, fast det hade varit mysigt här nere på byn..

4 kommentarer:

  1. Hej tjejen:) Hoppas allt är bra med er:)! läser din blogg men e så dålig på o kommentera *skäms*. Men har en fråga:) Har du tänkt något på ytterkäder nu i höst/vinter till Arvid?? Behöver lite tips;) kramiz!!// Cissi Albin o Williams mamma

    SvaraRadera
  2. Heej! kul att du läser..:) Jo, jag kör på en molo-fleece nu först och tjocka byxor+tossor på fötterna. Sen spanar jag efter en POP overall på tradera-känns lite föör dyrt med en ny. Men de är ju bra. :) Hur har ni tänkt? Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, ja det är ju jobbigt om resåren korvar sig.. Har ett par sådana mjukisbrallor själv och jag använder dom aldrig för jag blir så irriterad haha. Men snygga är dom!

    SvaraRadera
  4. Ah men så fint:) Vad blir det för färg på overallen då? Det blir nog en skaljacka till lilleman o så en fleece under nu till hösten:) Overall,men vet inte vilken, e med sugen på pop´s:) //Cissi albin o williams mamma

    SvaraRadera