onsdag 24 augusti 2011

Update..

oj, här går dagarna fort fram ser jag..
i fredags var vi på kräftskiva hos mams/paps..blev bara jag och Nova då Arvid var gnällig/trött och Marcus irriterad/sen och fick stå och täcka 2fönster som snickarna glömt(?) inför helgen..
Kvällen var iaf väldigt trevlig och vi fick massa god mat-ingen kräfta för min del dock..
i lördags var jag förkyld och superhes..men skulle bannemej gå ut på kvällen, var bokat sen länge och nog bangar man inte för en förkylning..barnen lämnade vi i trygga händer hos Marcus föräldrar som hade klarat kväll/natt/morgon galant med de bägge! :) Vi hade trevligt ute, men det var nog roligast innan vi gick ut..haha!
i söndags kunde vi ju soova utan att någon väckte oss! gick upp vid 11 lagom utvilade och med lite huvudvärk, men sen kom vi igång med dagen..
i måndags började Nova skolan och Arvid och jag hängde med på premiären, gick mellan 9-11 lagom dag. :) Snickarna blev färdiga hemma med fönsterna, Marcus är dock inte helt nöjd med hur de sitter..men jag tycker det ser fint ut. Får se hur vi gör med det hela..
På kvällen fick vi barnvakt igen, nu av mina föräldrar. Så Marcus och jag gick på första-hjälpenkurs för barn anordnad av Röda korset. ca.3timmars kurs med fikapaus och lika länge nästa måndag för endast 1hundralapp! kanoners! mkt nyttigt. :-)
igår var jag inne hela dagen, med förkylning och feber..var en låång dag innan Marcus kom hem. :(

Idag känner jag mig lite bättre men är ju snörvlig och hes, men till affären ska vi nog ta oss iallafall. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar