lördag 18 december 2010

I tidningen idag:

Maria Andersson och Marcus Waltersson
från Virserum fick den 8 december
en son. Han var 54 centimeter lång
och vägde 4360 gram.
Storasyster heter Nova.

Hihi..det syns ju att han är stor! Nu har han inte lika tjocka kinder dock. Men tycker bilden blev bra. Synd bara att Nova inte "fick" skratta..konstig fotograf som ville hon skulle knipa igen munnen för att hennes tandglugg inte skulle synas! Stackars plutta! Gör väl inget om den syns tycker vi.

Ställde mig på vågen idag igen..är ju kul att se när det går ner och det känns på mig också! Magen drar ihop sig fint..visst är den mjuk och har ett fint överhäng vid snittet, men det är verkligen skillnad på återhämtning om jag jämför med Novas grav. Nu har jag bara 3,6kilo kvar till min vanliga vikt. Men det gör inte mig ngt om jag går under den också. Skulle vara kul att vara "smal" istället för normalviktig. ;-)


2 kommentarer:

  1. Jättefina är ni!!
    Men vad var det för dum fotograf. Jag skulle nog blivit lite förbannad om han sagt så till nån av mina barn!
    Vi skickar nog in ett eget kort istället tror jag nu :)

    Längtar så etfer vår lilla plutta och längtar nästan lika mycket efter att få rasa av mig mina extra kilon. GUD vad lite du har kvar nu. Härligt, grattis!

    Hoppas ni har en härlig helg!

    SvaraRadera
  2. Men vad fina ni är!!! jättefin familj har du =)

    Ja vad knäppa dom är dom små, jag tror kanske han inte tycker att det kommer fort nog (bortskämd av flaskan) men störigt är det iaf!

    SvaraRadera