torsdag 17 mars 2011

Öppna förskolan igen

Var idag på ÖF som vanligt på torsdagar..känns så skönt att komma ifrån hemmet lite och träffa andra mams och barn. :-) Bestämde med Josefin och Julia att vi skulle försöka träffas då och då för promenixar m.m. Kul kul! Så på tisdag blir det en träff..

Imorgon börjar helgen igen..Nova ska iväg till sin farmor/farfar så imorgon efter skolan drar vi först till Vimseby en sväng-jag bara MÅSTE köpa en ny baddräkt. Bikinin jag fick dra på mig i måndags på simmet såg ju inte klok ut på mig. Hängde lite både här och där så att säga! Ha!
Efter "stan" skjutsar jag Nova till Visböle och sen hoppas jag på att Arvid är sammarbetsvillig så jag får storhandla lite på Willys. (sist gick det åt helskotta)

På lördag är det dags för start av renovering i Novas nya rum..det ska rivas garderober, fixa taket och dra bort golv-skivorna. Marcus har ställt upp en container här utanför och det är ju guld värt att ha tillgång till sånt via hans jobb när det är dags för såna här projekt! På väggarna ska sen spånskivor upp-papsen fixar på sitt jobb. :-)
På eftermiddagen lämnar plutten och jag Marcus ifred så vi kan shoppa lite meandi-kläder. Kul!

På söndag fortsätter nog renoveringen..

1 kommentar:

  1. Roligt med renovering:) Ny bikini behöver jag med införskaffa sen,hehe!//Cissi Albins o Willes mamma

    SvaraRadera