fredag 25 mars 2011

Soliga morgon!

Får njuta av solen medan den är framme..hörde att den går i moln runt lunch.
Kanske tar en promenad med plutten om en stund..just nu tar han sitt "morgonsov" i vagnen i hallen.

Längtar såå efter min tripp till Ullared som blir den 14april. Känns som evigheter! Behöver handla kläder till lillplutten och lite till storplutten också. :-) Djupa skålar och såna attiraljer behövs också inför Arvids mat-ätande. Ja, det blir ju säkert en hel del annat också om jag känner mig själv!
Här finns gekåsbloggen för den som är intresserad av vad de har för varor inne just nu:

Nähä, om man skulle gå och lägga på en tvätt i källaren så jag kommer igång idag..?

2 kommentarer:

  1. Så himla kul med en tripp till Ullared! Jag var där för drygt 3 veckor sen och jag hade lätt kunna åka snart igen:)

    SvaraRadera
  2. Ojdå, en FP-dag är inget man fyller plånboken med ;)
    Jag fyller sent i månaden så jag får inte mina pengar från FK förrän på måndag...

    SvaraRadera