tisdag 16 november 2010

Babyshower och magbild från igår v.36+5




I lördags kom mina systrar, mamma och Marcus syster hit för att uppvakta mig och bebis i magen. Ann-Sofie hade även med sig sina små troll och Travis lekte fint i Novas rum (synd hon inte var hemma) och lilla Tindra gick från famn till famn. *mys!

Det här är vad jag fick och det var så fint alltihop! Tack! och tack till mamma och Ann-Sofie som fixat maten och efterrätten.


Igår kom kallelsen till bäckenmätningen, så redan imorgon ska jag vara i Västervik för att göra den. Här går det undan minsann! *me like! Då passar jag även på att träffa 3 andra tjejer från decembertråden på familjeliv.se. Ska bli så kul att träffa dom irl!

Idag är det även älsklings 28-årsdag! Så ikväll blir det god mat och egengjord tårta och lite presenter såklart! Puss älskling!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar