torsdag 4 november 2010

BM-besök v.35+1

Idag var jag uppe tidigt och fixade mig och försökte få upp lillsnurran ur sängen..det gick sådär bra då hon var seg idag. Tyckte ju att när hon minsann har lov så ska hon också få sova. Så lite sena hemifrån så drog vi iväg mot Målilla där mormor väntade i dörren. Jag kom ca.7min försent till MVC, men det var ingen fara sa de. Fick dricka den vääldigt söta sockerlösningen och sen sätta mig i väntrummet i 2timmar. Har plöjt igenom 150sidor i "Att föda" och 3 tidningar under väntetiden. Sen kunde jag äntligen ta provet igen och därefter en efterlängtad banan och lite festis. Mums!

Värdena idag var dock bra. Ingen diabetes här inte! :-)
SF-måttet var 34-han följer sin kurva. Hjärtljud 133 och huvudet i position men mer rörligt än ruckbart men det var inte långt ifrån.. Så nu är nästa besök om precis en vecka hos MVC-läkaren. Blir spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar