måndag 22 november 2010

BM-besök v.37+5

Var ju hos BM idag..
blt 110/70
inget i urinen
men vikten +13,7kg! Har alltså gått upp 2kg på 11dgr! Förvånad

så det är ju verkligen så att jag samlar vätska nu, hoppas man inte utvecklar ngn HF nu bara.

hjärtljuden 130 och SF hade gått från 35 för 11dgr sen till 38 (!) så hon bad en annan BM att mäta och den fick det till 39-40 (!) så hennes mått på 38 var ju verkligen ingen överdrift. Hmm..Obestämd
Så TUL:et jag har inbokat den 1dec har jag hos en läkare (Vivianne Holgersson för er som vet) och då tar vi diskussionen om hur vi ska förlösa mig. Läkaren hade iaf skrivit att: "tveksamt om vi ska låta patienten gå full tid..osv..."

Fick ingen ny tid till min BM iaf så det måste ju vara ett gott tecken!

PS; bäckenmätningens resultat kunde hon inte få fram men sa att det ska ju läkaren nästa vecka ta fram och ta med i beräkningen när vi också gjort TUL:et.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar