fredag 12 november 2010

Fredag och Växjö

Idag efter att Nova slutat skolan kom jag och hämtade henne med packningen klar så begav vi oss till Växjö. Det var en glad paps som mötte oss hemma hos honom och Nova var glad av att komma hem dit! De ska visst åka inlines på polisskolan och gå på bio i helgen så det blir nog en nöjd Nova som jag får hem på söndag misstänker jag.
Här hemma blir det också en bra helg..imorgon ska vi skruva ihop tvättställskåpet och installera det på nya toan, fixa lite detaljer på väggarna...surt bara att vi inte har ngt vatten inkopplat ännu. Jäkla hantverkare som aldrig kommer när de säger!
På kvällen kommer mams, systrar och svägerska på babyshower för mig. Trevligt trevligt! :-) Synd att inga friends kunde komma bara..ja, de får komma när lillen är ute sen!

2 kommentarer:

  1. Jag hatar dom där jävla hantverkarna. Vi har renoverat hela huset medans jag va gravid och är inte klara än trots att min son nu är 10 månader

    SvaraRadera
  2. Hur långt har du hit till Växjö?
    Har aldrig uppfattat vart du bor någonstans =)

    SvaraRadera